loading...
شاهزاده مهرداد
mehrdad mirzaei بازدید : 24 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

بسیاری از بیماری ها کیفیت میل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد و به عنوان بارزترین عوارض بیماری قابل توجه است. با توجه به این حقیقت می توان اذعان کرد که اگر دچارکاهش میل جنسی و یا هر نوع اختلال دیگر در این عملکرد هستید بهتر است به پزشک مراجعه نمایید تا دلیل اصلی آن مشخص شود. در ادامه به بعضی از مهم ترین بیماری هایی که میل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد اشاره می کنیم.

بیماری عروقی:چندین اختلال عروقی در قالب مشکلات جنسی خود را نشان می دهد. به مرور زمان رگ های خونی را تحت تاثیر قرار داده ، شریان ها را سخت و باریک می کند و همین مسئله خون رسانی به دستگاه تناسلی را کاهش می دهد.این عارضه در مردان منجر به عدم توانایی نعوظ و در زنان منجربه عدم روانی دستگاه می شود. گزارش شده است که 50 تا 70 % از عدم توانایی نعوظ در مردان ناشی از اختلالات عروقی است.
دیابت:اغلب مشکلات جنسی ناشی از بیماری دیابت است که با مشکلات دیگری نظیر اسیب های عصبی و بیماری های عروقی همگام می شود. از جمله عوارض دیابت در مردان اختلال در نعوظ و انزال می باشد و در زنان این عارضه به شکل کاهش میل جنسی و یا عدم رسیدن به  اوج لذت جنسی بروز می کند. البته این عوارض با کنترل قند خون، فشار خون و سطح کلسترول قابل جبران می باشد.
افسردگی: اغلب به دنبال افسردگی اختلالات جنسی بروز می کند.زیرا مغز بزرگترین ارگان جنسی نامیده می شود که میل جنسی و تمایل به آن از همین ارگان سرچشمه می گیرد. اگر مواد شیمیایی مغز و یا هورمون ها و ترانسفرهای عصبی در وضعیت متعادلی نباشند ، میل جنسی، انگیختگی جنسی و اوج لذت جنسی(ارگاسم) را تحت تاثیر قرار می دهد. و داروهای ضد افسردگی باعث کاهش میل جنسی می شود. البته خوشبختانه داروهایی با فرمول مشابه ویاگرا و یا خود ویاگرامی تواند به بهبود این وضعیت کمک موثری کند .
یائسگی:  میل جنسی زنان به موازات تغییر در هورمون های خاص افول می کند. افت مقدار استروژن که در انگیختگی جنسی موثر است، باعث خشکی واژن و دردناکی امیزش می شود.تستسترون – هورمونی که در میل جنسی هر دو جنس نقش دارد- با افت فعالیت تخمدان ها کاهش می یابد و در جمع این مسئله باعث کاهش میل جنسی می شود.
تاثیرات جانبی داروها: داروهای بیشماری هستند که چنین تاثیر ناخواسته ای رابه همراه خواهند داشت.علاوه بر داروهای ضد افسردگی که روی رسپتورهای سروتونین  تاثیر می گذارد ، داروهای فشار خون و حتی داروهای ضد بارداری می تواند میل جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.
ام اس: این بیماری  که باعث تخریب سیستم عصبی مرکزی می شود بر روی عملکرد امیزش تاثیر می گذارد. عدم خشنودی از آمیزش و یا فقر میل جنسی و رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان می تواند دال بر ابتلا به این بیماری باشد. بیماری های عصبی دیگری نظیر پارکینسون نیز چنین تاثیر مشابهی را بهمراه دارد.
آندومتروز: بیش از 5 میلیون زن در شمال امریکا دچار این اختلال هستند. بیماری آندومتروز که بافت رحمی را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این علائم دردناک این بیماری نظیر گرفتگی های شکمی دردناک، قاعدگی های شدید و درد مزمن لگنی امکان آمیزش را به سختی فراهم می کند و تجربه ای ناخوشایند خواهد بود.
کیست های تخمدانی: امیزش های دردناک می تواند علامتی از کسیت های رحمی باشد. بیماری التهاب لگن و یا سرطان لگن نیز چنین علامتی را بهمراه دارد. به طور کلی آمیزش های دردناک را نباید نادیده گرفت.
اختلالات تیروئیدی:تیروئید غده ای پروانه ای در جلوی گردن می باشدکه  نقش مهمی در حیات و سلامت فرد ایفا می کند.مدیریت فرآیند متابولیسم ، از دما تا وزن و همچنین سلامت جنسی از فعالیت های غده تیروئید می باشد. هر نوع اختلال در هورمون های تولیدی این غده باعث بروز مشکلاتی در نعوظ، انزال، تغییر میل جنسی و انگیختگی جنسی و رسیدن به اوج لذت در زنان می شود.
خفگی در خواب: این اختلال که در آن تنفس به مدت 10 ثانیه متوقف می شود و این روند مرتب در خواب تکرار می شود منجر به بروز مشکلات جنسی در مردان می شود.مشکلاتی از قبیل انگیختگی جنسی و یا اختلال نعوظ از عوارض جانبی این مشکل می باشد.

 

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

mehrdad mirzaei بازدید : 54 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

کافئین

مصرف بیش از حد نوشیدنی های کافئین دار از طریق فرسودگی غدد فوق کلیوی باعث کاهش میل جنسی می گردد.

مقادیر زیاد کافئین باعث ایجاد استرس در بدن شده که خود باعث کاهش سطح کورتیزول می شود. کورتیزول هورمونی است که بدن را در برابر استرس محافظت می کند.

مصرف زیاد کافئین باعث خستگی مفرط می گردد و نهایتا موجب مصرف شدن تمام هورمون کورتیزول بدن می شود.

این خود منتج به فرسودگی غدد فوق کلیوی می شود و کاهش توانایی جنسی را به دنبال دارد.

چربی های اشباع

مصرف بیش از حد چربی های اشباع، نه تنها باعث افزایش کلسترول و رسوب آن در دیواره عروق قلبی می شود، بلکه باعث رسوب کلسترول در مویرگ های متعدد آلت تناسلی مردان می شود و جریان خون در آلت را با مشکل روبرو می کند، در نتیجه فرد نمی تواند به محرک های جنسی صادره از مغز به درستی پاسخ دهد.

غذاهای بسته بندی شده، فست فودها و غذاهای آماده دارای مقدار زیادی چربی های اشباع هستند.

الکل

الکل همانند هورمون استروژن در زنان عمل می کند و اثر مخربی بر قدرت مردانگی دارد و منجر به ناتوانی جنسی و کوچک شدن بیضه ها در مردان می شود.

همچنین مصرف بیش از حد الکل، علائم افسردگی را به همراه دارد.

نیکوتین

نیکوتین باعث آترواسکلروز (سخت شدن رگ ها) عروق آلت تناسلی مردان (پنیس) می شود که این خود موجب ایجاد پلاک در مویرگ های پنیس و تنگ شدن آن می شود. در نتیجه گردش جریان خون در آلت دچار مشکل شده و منجر به ناتوانی جنسی می شود.

تحقیقات نشان داده است که 30 درصد زنان میانسال فاقد میل جنسی هستند و رژیم غذایی مناسب در آنان آمادگی جنسی و میل جنسی را افزایش می دهد.

خستگی، استرس، بیماری، عدم تعادل هورمونی، مصرف بیش از حد غذا و الکل، فشار کاری، بالا رفتن سن و در نتیجه کاهش انرژی، از عوامل کاهش دهنده میل جنسی در زنان هستند.

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

 

mehrdad mirzaei بازدید : 22 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

بسیاری از بیماری‌ها با کاهش میل جنسی، باعث می‌شوند روابط زناشویی تحت تاثیر قرار بگیرد. در واقع می‌توان کاهش میل جنسی را به‌عنوان یکی از بارزترین عوارض این بیماری‌ها به‌حساب آورد.

با توجه به این حقیقت می‌توان اذعان کرد که اگر دچار کاهش میل زناشویی و یا هر نوع اختلال دیگری در این عملکرد هستید، بهتر است به پزشک مراجعه نمایید تا دلیل اصلی آن مشخص شود و با رفع مشکل زمینه‌ای، این مشکل شما نیز برطرف شود.

بیماری های موثر

در ادامه به بعضی از مهم‌ترین بیماری‌‌هایی که میل زناشویی را تحت تاثیر قرار می‌دهند اشاره می‌کنیم:

1- بیماری‌های عروقی

برخی از اختلالات عروقی در قالب مشکلات زناشویی خود را نشان می‌دهند که به مرور زمان رگ‌های خونی را تحت تاثیر قرار داده، شریان‌ها را سخت و باریک می‌کنند و همین مساله، خون‌رسانی به دستگاه تناسلی را کاهش می‌دهد.

2- دیابت

اغلب مشکلات زناشویی ناشی از بیماری دیابت است که با مشکلات دیگری نظیر آسیب‌های عصبی و بیماری‌‌های عروقی همگام می‌شود. در زنان این عارضه به شکل کاهش میل زناشویی خود را نشان می دهد. البته این عوارض با کنترل قندخون ، فشارخون و مقدار کلسترول خون، قابل جبران است.

3- افسردگی

اغلب به‌دنبال افسردگی اختلالات زناشویی بروز می‌کند. اگر مواد شیمیایی مغز و یا هورمون‌ها و ناقل‌های عصبی در وضعیت متعادلی نباشند، میل زناشویی را تحت تاثیر قرار می‌دهند و دارو‌های ضدافسردگی باعث کاهش میل زناشویی می‌شوند.

البته خوشبختانه دارو‌هایی با فرمول مشابه ویاگرا و یا خود ویاگرا می‌توانند به بهبود این وضعیت کمک موثری کنند.

4- یائسگی

میل زناشویی زنان به موازات تغییر در هورمون‌های خاصی در یائسگی کاهش پیدا می‌کند. کاهش مقدار هورمون استروژن (هورمون زنانه) در زنان که در انگیختگی زناشویی موثر است، باعث خشکی واژن و دردناکی آمیزش می‌شود. تستوسترون (هومون مردانه)، هورمونی که در میل زناشویی هر دو جنس نقش دارد، با کاهش فعالیت تخمدان‌ها کاهش می‌یابد و در مجموع، این مساله باعث کاهش میل زناشویی می‌شود.

5- عوارض جانبی برخی داروها

دارو‌های بی‌شماری هستند که چنین تاثیر ناخواسته‌ای را به همراه دارند. علاوه بر دارو‌های ضدافسردگی، دارو‌های فشارخون و حتی دارو‌های ضدبارداری می‌توانند میل زناشویی را تحت‌تاثیر قرار دهد.

6- ام.اس

بیماری ام.اس که باعث تخریب سیستم عصبی مرکزی می‌شود، روی عملکرد آمیزشی تاثیر می‌گذارد. عدم خشنودی از آمیزش و یا کمبود میل زناشویی در زنان می‌تواند دال بر ابتلا به این بیماری باشد. بیماری‌های عصبی دیگری نظیر پارکینسون نیز چنین تاثیر مشابهی را به همراه دارند.

7- آندومتریوز

علایم دردناک بیماری آندومتریوز نظیر گرفتگی‌های شکمی‌ دردناک، قاعدگی‌های شدید و درد مزمن لگنی، امکان آمیزش را به سختی فراهم می‌کند و تجربه‌ای ناخوشایند خواهد بود.

8- کیست‌های تخمدانی

آمیزش‌‌های دردناک، می‌تواند علامتی از کیست‌های تخمدان‌ باشد. بیماری التهاب لگن و یا سرطان لگن نیز چنین علامتی را به همراه دارند. به طور کلی آمیزش‌های دردناک را نباید نادیده گرفت.

9- اختلالات تیروییدی

تیرویید، غده‌ای  در جلوی گردن است که نقش مهمی را ‌در حیات و سلامت فرد ایفا می‌کند. کنترل سوخت و ساز بدن، از دما گرفته تا وزن، و همچنین سلامت زناشویی از جمله فعالیت‌های غده‌ تیرویید است.

10- آپنه

آپنه که اصطلاحا به آن، "خفگی در خواب" می‌گویند، مشکلی است که در آن تنفس به مدت 10 ثانیه متوقف می‌شود و این روند مرتب در خواب تکرار می‌شود.

پزشکان می‌گویند آپنه نیز می‌تواند به بروز مشکلات زناشویی در مردان منجر ‌شود.

واقعیت‌ها

شما ممکن است احساس کنید که میل زناشویی شما کمرنگ شده است، یا چیزهایی که قبلا برای شما لذت‌آور بوده، اکنون ناراحت‌کننده به نظر می‌رسند.

شما تنها نیستید. خیلی از زنان در مراحلی از زندگی خود، دچار مشکلات زناشویی می‌شوند.

ناتوانی زناشویی در زنان دلالت بر مشکلات مزمن یا عودکننده در برخورد با یک یا برخی از پاسخ‌های زناشویی دارد. به آنچه شما تجربه می‌کنید، ناتوانی زناشویی در زنان نمی‌گویند مگر اینکه درباره آن مضطرب شوید، یا تاثیر منفی بر ارتباط شما با همسرتان بگذارد.

اگرچه مشکلات زناشویی مربوط به ناتوانی زناشویی در زنان، دلایل متفاوتی دارد، ولی اغلب قابل درمان هستند.

علایم و نشانه‌ها

دلواپسی زناشویی در زنان در هر سنی اتفاق می‌افتد، ولی ممکن است در زمان‌ تغییرات هورمونی شایع‌تر باشد، مانند بعد از زایمان، یا یائسگی.

نگرانی‌های زناشویی همچنین ممکن است با بیماری‌های عمده ای مانند سرطان همراه باشند.

اگر شما یک یا بیشتر از موارد زیر را تجربه کرده‌ باشید، مشکل شما به‌عنوان ناتوانی زناشویی در زنان دسته‌بندی می‌شود:

- میل زناشویی در شما کم شده، یا وجود ندارد.

- با انجام فعالیت زناشویی برانگیخته نمی‌شوید، یا علی‌رغم میل زناشویی، برانگیخته نمی‌شوید.

- نمی‌توانید به اوج لذت زناشویی (ارگاسم) برسید.

- هنگام نزدیکی، درد دارید.

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

 

mehrdad mirzaei بازدید : 67 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

عوامل افزایش دهنده نیروی جنسی

 

ویتامین A

ویتامین A از ویتامین های محلول در چربی است که نقشی اساسی را در تولید مثل ایفا می کند. این ویتامین در هویج، کلم، شلغم، اسفناج، بروکلی، کاهو، فلفل قرمز و انبه یافت می شود.

ویتامین های گروه B

از ویتامین های گروه B، تیامین(B1)، ریبوفلاوین (B2) و نیاسین (B3) بسیار حایز اهمیت می باشند. البته ویتامین های B5، B6، B12 نیز برای کاهش استرس و تنظیم مقدار هورمون های بدن لازم هستند.

ویتامین B3 (نیاسین) باعث اتساع عروق شده و گردش خون را بهبود می بخشد. این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمون های جنسی می شود. مصرف نیاسین نیم ساعت قبل از فعالیت جنسی، هیجان جنسی را افزایش می دهد.

ویتامین B6 از افزایش میزان پرولاکتین که خود باعث کاهش میل جنسی می شود، جلوگیری می کند. همچنین باعث افزایش باروری در زنان می گردد. ویتامین B12 در مردانی که اسپرم کافی ندارند، موثر است.

منابع سرشار از ویتامین های گروه B عبارت اند از نان و غلات سبوس دار، تخم مرغ، حبوبات (نخود و لوبیا و..)، محصولات سویا، ماهی سالمون و دیگر ماهی های آزاد، آجیل، بروکلی، گوشت کم چرب و موز.

موز دارای آنزیم بروملین (Bromelain) است که در افزایش میل جنسی مردان موثر است. همچنین سرشار از پتاسیم و ویتامین های گروه B می باشد.

باید توجه داشت که مصرف نوشیدنی های الکلی باعث از بین رفتن ویتامین های گروه B می شوند.

ویتامین C

ویتامین C جهت عملکرد سالم غدد جنسی لازم است. همچنین اسپرم ها را در برابر اثر رادیکال های آزاد که باعث چسبیدن و عدم تحرک آن ها می شود، محافظت می کند.

ویتامین C احتمال بارور شدن تخمک توسط اسپرم را افزایش می دهد. منابع سرشار از این ویتامین انواع مرکبات، توت فرنگی، کیوی، هلو، انبه، گوجه فرنگی و سبزیجات برگ سبز می باشد.

ویتامین E

ویتامین E به تولید هورمون های جنسی کمک کرده و گردش آن ها را بهتر می کند. همچنین اکسیژن لازم برای اندام های تناسلی را فراهم می کند و باعث بهبود استقامت جنسی و رسیدن به ارگاسم (اوج لذت جنسی) می شود. این ویتامین در لقاح سلول تخم موثر است. ویتامین E در مغزها، حبوبات، غلات سبوس دار، میوه ها و سبزیجات یافت می شود.

روی

روی از آنتی اکسیدان هایی است که باعث عملکرد صحیح غده فوق کلیه می شود. روی برای تولید هورمون تستوسترون (مردانه) و افزایش تعداد اسپرم لازم است. همچنین باعث افزایش استقامت جنسی می شود و احساس خستگی را از بین می برد. در ضمن اسپرم را در برابر باکتری های واژن محافظت می کند. مقدار مورد نیاز روی، 40 میلی گرم در روز می باشد. روی در تخمه کدو تنبل، تخمه گل آفتابگردان، سیر و اسفناج یافت می شود.

منیزیم 

منیزیم استقامت ماهیچه ها را افزایش می دهد و باعث افزایش تمدد اعصاب (Relaxation) می گردد. همچنین باعث فعال شدن آنزیم های لازم برای متابولیسم کربوهیدرات ها و پروتئین ها می شود. کمبود منیزیم باعث کاهش اکسیژن رسانی به بافت های ماهیچه ای می شود. منابع غنی از منیزیم آجیل و غلات سبوس دار می باشند.

اسیدهای چرب ضروری

اسیدهای چرب ضروری در تولید هورمون های جنسی نقش دارند و همچنین به ذخیره ی ویتامین های محلول در چربی مثل D ،E  و K کمک کرده و فرد را از نظر جنسی فعال نگه می دارند. اسیدهای چرب ضروری در ماهی ها، دانه کتان، کنجد، بادام، جوانه گندم و کدو تنبل به وفور یافت می شود.

دی هیدرو اپی آندوسترون

DHEA) Dihydroepiandostron)، هورمونی است که توسط غدد فوق کلیوی ترشح می شود. محققان معتقدند DHEA به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و باعث کاهش استرس و بهبود خلق و خو می گردد. DHEA را نمی توان از طریق مواد غذایی تامین کرد و باید مکمل های DHEA مصرف شود. این مکمل به عنوان افرودیت (داروی موثر بر میل جنسی) مصرف می شود و دارای عوارض جانبی است. پس توصیه می گردد تجویرآن توسط پزشک صورت گیرد. البته هیچ دلیلی بر اثبات اینکه این مکمل ها موثر واقع می شوند، وجود ندارد، ولی بسیاری از مردم معتقدند که این ترکیبات، موثر هستند. آثار سوء این مکمل ها عبارتند از: سردرد، اختلال بینایی و حتی نابینایی و اختلالات جنسی دراز مدت.

اسید فولیک

اسید فولیک از ایجاد نقایص مادرزادی جلوگیری می کند و باروری را بهبود می بخشد. همچنین باعث افزایش تعداد اسپرم می شود. فقدان هیستامین در بدن با اختلالات جنسی مرتبط است و اسید فولیک در تولید هیستامین نقش موثری دارد. اسید فولیک در سبزیجات برگ سبز، نان سبوس دار، مغزها، جوانه ها، پرتقال، گریپ فروت، جگر، دل و قلوه، ماکیان و حبوبات یافت می شود.

سلنیوم

سلنیوم آنتی اکسیدانی است که بدن را در برابر اثر رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین در کاهش نقایص مادرزادی و افزایش تعداد اسپرم در مردان موثر می باشد. سلنیوم در گوشت قرمز، ماهی تن، ماکارونی و نان سبوس دار یافت می شود.

ورزش

ورزش باعث می شود که گردش هورمون ها در بدن به راحتی انجام گیرد. افرادی که ورزش می کنند، انرژی بیشتری داشته و در نتیجه از نظر جنسی فعال تر هستند.

به طور خلاصه می توان گفت که برای افزایش توانایی جنسی باید تغذیه سالم داشته باشید، در صورت نیاز از مکمل ها استفاده نموده و ورزش کنید.

 

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

mehrdad mirzaei بازدید : 19 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

بعضی خانم ها مثلا چون در فلان روز دچار تپش قلب شده‌اند و یا در میان اقوام خود، شخصی مبتلا به بیماری قلبی داشته‌اند، برای خود تشخیص بیماری قلبی گذاشته و به همین بهانه نه تنها در ناآگاهی مانده و از روش صحیحی برای جلوگیری از بارداری ناخواسته استفاده نمی‌کنند، بلکه به دیگران نیز می‌گویند اگر مشکل قلبی داری، همه روش‌های پیشگیری برایت نامناسب است!

بعضی از مشکلات قلبی محدودیت‌هایی را در استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری ایجاد می‌کنند. مهم‌تر از همه اینکه خانم مبتلا به بیماری قلبی می‌تواند از روش‌های مربوط به خودش استفاده کند، مثلا اگر خانمی سکته قلبی داشته، منطقی است که همسرش با استفاده از کاندوم، از وقوع بارداری ناخواسته پیشگیری نماید.

خانم هایی که نباید از قرص ضد بارداری استفاده کنند

1- خانمی که در حال حاضر درد قلبی شناخته شده دارد، یا سابقه آن را داشته است.

2- کسانی که سردردهای عروقی مانند میگرن دارند (بدیهی است که پزشک متخصص باید میگرن را تشخیص دهد، نه خود شما).

3- مبتلایان به بیماری های دریچه‌ای قلب که مشکل‌شان در حال پیشرفت است.

4- افرادی که در مقطعی از زمان دچار عفونت قلبی (اندوکاردیت) بوده‌اند و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

5- خانم‌هایی که به هر دلیلی برایشان داروهای ضد انعقاد خون توسط پزشک تجویز شده است.

6- خانم‌هایی که سابقه تشکیل لخته ی خون در رگ هایشان را دارند.

7- خانم‌های سیگاری، زیرا در معرض خطر بالایی برای ابتلا به بیماری های قلبی قرار دارند.

روش‌های پیشگیری از بارداری در خانم های مبتلا به بیماری قلبی

روش های زیر مربوط به خانم هایی است که به تشخیص پزشک متخصص، بیمار قلبی شناخته شده‌اند، نه اینکه کسی خودش بگوید دچار بیماری قلبی شده ام.

 

آمپول‌های سه ماهه:

 

 

- بیماران قلبی که اختلال شدید انعقادی دارند.

- کسانی هستند که این چهار مشخصه را با هم دارند: سن بالای 45 سال، فشار خون بیش از 16، ابتلای به دیابت و کشیدن سیگار.

- کسانی که سکته مغزی کرده‌اند، یا مشکلات قلبی-عروقی شدید دارند.

بدیهی است بهترین روش پیشگیری از بارداری برای این قبیل خانواده‌ها، روش‌های مردانه‌ای مثل استفاده از کاندوم است.

آی‌یودی:

 

 

حتی بیماران دریچه‌ای قلب که قبلا گفته می‌شد آی‌یودی برایشان مناسب نیست، امروزه در تحقیقات مشخص شده که منعی برایشان وجود ندارد.

قرص‌های دوران شیردهی:

 

 

همان‌طور که می‌دانید این قرص‌ها از حدود 40 روز پس از زایمان تا 6 ماهگی نوزادی که شیر مادر را می خورد، بهترین روش پیشگیری از بارداری است.

اگر خانمی مدت‌ها قبل مبتلا به DVT بوده است، شامل این منع مصرف نمی‌شود و می‌تواند از قرص مخصوص دوران شیردهی استفاده کند.

بستن لوله‌های رحمی:

 

 

1- کسانی که در گذشته خیلی نزدیک، مشکلی مانند سکته قلبی و یا مساله حادی در سه ماهه گذشته داشته‌اند.

2- کسانی که وجود لخته در عروق و یا آمبولی ریوی (گیر کردن لخته خون در عروق ریوی) توسط پزشک در آنها تشخیص داده شده باشد.

این خانم‌ها بهتر است چند ماه صبر کنند تا از نظر پزشک مختصص مربوطه، شرایط بهبودی و درمان حاصل شود و سپس در صورت تمایل، از روش بستن لوله‌ها که یکی از روش‌های دایمی پیشگیری از بارداری است، استفاده کنند.

 

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

 

mehrdad mirzaei بازدید : 44 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

مردها هر زمانی که باشد می توانند به سمتش بروند اما خانم ها فقط وقتی سمت آن می روند که شمعهای خوشبو درخانه روشن باشد و شوهرشان ظرف های شام را شسته باشد. این کلیشه است که در ذهن همه ما وجود دارد، اما آیا واقعیت دارد؟ آیا میل جنسی در مردها قوی تر از زنان است؟

بله درست است. تحقیقات بیشماری نشان داده اند که بااینکه میل جنسی آقایون بیشتر از خانم ها نیست اما رک و راست تر است. اما برخلاف آقایون، منبع میل جنسی در خانم ها پیچیده تر است.

باور عمومی این است که خانم ها اهمیت بیشتری به رابطه احساسی در میل جنسی می دهند اما دیده می شود که به شدت تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی هم قرار دارند.

دکتر ادوارد لاومن پروفسور جامعه شناسی در دانشگاه شیکاگو می گوید، "میل جنسی در خانم ها شدیداً متاثر از محیط و موقعیت است".

در زیر به هفت الگوی میل جنسی در خانم ها و آقایان که محققان دریافته اند اشاره می کنیم . یادتان باشد که ممکن است کسانی با این الگوها تفاوت داشته باشند.

1. مردها بیشتر به س ک س فکر می کنند.

دکتر لومان گزارش می دهد که اکثریت مردهای بالغ زیر 60 سال حداقل یکبار در روز به س ک س فکر می کنند. اما فقط یک چهارم خانم ها به این میزان روزانه درمورد س ک س فکر می کنند. با بالاتر رفتن سن در خانم و آقایون، این خیالپردازی ها کمتر می شود اما همچنان خیالپردازی های مردان در مورد رابطه جنسی دوبرابر خانم ها باقی می ماند.

در یک تحقیق بسیار جامع که در آن مقایسه ای بین میل جنسی خانمها و آقایان انجام گرفت، روی باومایستر یک روانشناس اجتماعی در دانشگاه ایالتی فلوریدا دریافت که تحریک جنسی ناگهانی در مردها بسیار بیشتر از خانم ها گزارش شده و مردها خیالپردازیهای بیشتر و متفاوت تری دارند.

2. مردها حریصانه تر دنبال س ک س هستند.

باومایستر گزارش می دهد که در ابتدای رابطه، در اواسط آن و بعد از گذشت سالیان سال از آن،  مردها بیشتر از زن ها س ک س می خواهند. این مسئله فقط مختص افراد با گرایش جنسی عادی نیست، مردان همجنس باز هم خیلی بیشتر از زنان همجنس باز در کلیه مراحل رابطه س ک س می خواهند. مردها حتی تعداد بیشتری شریک جنسی طلب می کنند و علاقه بیشتری به س ک س های اتفاقی دارند.

حتی در مواقعی که رابطه جنسی ممنوع است یا موقعیت آن وجود ندارد، مردها خیلی بیشتر از زنان دنبال س ک س هستند.

·        دکتر لومان می گوید، تقریباً دو سوم آقایون خودارضایی می کنند حتی بااینکه تقریباً نیمی از آنها درمورد آن احساس گناه می کنند. درعوض تقریباً 40 درصد از خانم ها اقرار به خودارضایی می کنند و تکرر این خودارضایی ها هم بین خانم ها کمتر از آقایون است.

·        فحشاء نیز نشاندهنده تمایل مردان به داشتن س ک س است نه برعکس آن.

·        زنان راهبه خیلی بهتر از کشیش ها به تعهد خود برای دور ماندن از رابطه جنسی عمل می کنند. آمار نشان می دهد که 62 درصد از کشیش ها به داشتن فعالیت جنسی اقرار کرده اند درحالیکه این عدد در میان زنان راهبه 49 درصد است.

3. طبیعت جنسی خانم ها بسیار پیچیده تر از آقایون است.

چه چیز خانمها را تحریک می کند؟ حتی خودشان هم نمی دانند. مردیت چیورز محقق دانشگاه نورس وسترن و همکاران او در تحقیقی فیلم های تحریک آمیز به مردان و زنان همجنس باز، مردان و زنان با تمایل جنسی به جنس مخالف نشان دادند و از آنها خواستند میزان تحریک جنسی خود را گزارش کنند و توسط ابزارهایی که به دستگاه تناسلی آنها متصل بود میزان تحریک واقعی آنها را اندازه گیری کردند.

نتایج آقایون قابل پیش بینی بود: مردان با تمایل جنسی به جنس مخالف گزارش دادند که با تصاویر مربوط به س ک س مرد-زن و زن-زن تحریک بیشتری داشته اند و ابزارهای اندازه گیری هم ادعای آنها را تایید کرد. مردان همجنس باز گزارش دادند که تصاویر مربوط به س ک س مرد-مرد آنها تحریک کرده و باز هم ابزارهای اندازه گیری ادعایشان را تایید کرد. درمورد خانم ها، نتیجه به دست آمده جالب تر بود. زنان با تمایل جنسی به جنس مخالف ادعا کردند که تصویر مربوط به س ک س مرد-زن تحریک بیشتری برایشان به وجود آورده اما ابزار اندازه گیری نتایج یکسانی را برای هر سه نوع س ک س (مرد-زن، زن-زن، مرد-مرد) نشان داد.

مایکل بایلی محقق جنسی در دانشگاه نورس وسترن می گوید، مردها درمورد اینکه با چه کسی تحریک می شوند، با چه کسی می خواهند س ک س داشته باشند یا عاشق چه کسی می شوند بسیار سخت و صریح هستند.

اما در مقابل خانم ها به خاطر میل جنسیشان که نسبت به آقایان چندان رک و راست نیست، تمایل بیشتری نسبت به داشتن رابطه با جنس خود دارند. بایلی می گوید، احتمالاً ظرفیت خانم ها برای علاقه مند شدن به جنس موافق خود از نظر جنسی و عاشق جنس موافق خود شدن ظرفیت بیشتری نسبت به مردها دارند. البته لزوماً اینکار را انجام نمی دهند اما ظرفیت آن را دارند.

ادعای بایلی را تحقیقاتی تایید می کنند که نشان می دهند همجنس گرایی در میان خانم ها شایع تر از آقایان است. باومایستر در تحقیق دیگری دریافت که زنان همجنس گرای بیشتری از س ک سی که اخیراً با مرد داشته اند گزارش کردند تا مردان همجنس گرا درمورد داشتن س ک س با جنس مخالف خود. همچنین خانم  ها خیلی بیشتر از مردان خود را دو جنسی می دانند.

4. تمایل جنسی خانم ها بیشتر از آقایون تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی است.

باومایستر در تحقیقات خود راه های مختلفی که گرایشات، رفتارها و تمایلات جنسی خانم ها خیلی بیشتر از آقاین متاثر از عوامل اجتماعی و فرهنگی بوده را نشان داده است.

·        گرایش خانم ها نسبت به آقایون در برابر رفتارهای جنسی مختلف با گذشت زمان بیشتر دستخوش تغییر می شود.

·        خانم هایی که مرتباً کلیسا می روند گرایشات کمتری به س ک س دارند. اما در میان مردان رابطه ای بین کلیسا رفتن و گرایشات جنسی یافت نشد.

·        خانم ها خیلی بیشتر از آقایون در تصمیمات خود درمورد س ک س تحت تاثیر همسالان خود هستند.

·        خانم هایی که تحصیلات بالاتری دارند، فعالیت های جنسی متنوع تری را تجربه کرده اند. اما سطح تحصیلات در آقایون تفاوتی ایجاد نمی کند.

·        خانم ها نسبت به آقایون تناقض بیشتری در اظهار ارزشهای خود درمورد س ک س قبل از ازدواج دارند.

اما چرا تمایل جنسی در خانم ها به نظر کمتر است و بیشتر تحت تاثیر قرار دارد؟ برخی می گویند این مسئله به قدرت بیشتر مردها در جامعه مربوط می شود، یا به انتظارات جنسی متفاوت تر  مردها در مقایسه به خانم ها. دکتر لومان مسئله را از دیدگاه جامعه شناختی توضیح می دهد.

لومان می گوید مردها هرکاری می کنند تا س ک س داشته باشند تا بتوانند تمایلات دستگاه تناسلی خود را برآورده کنند. درمقابل، خانم ها درانتخاب شریک جنسی خود بسیار دقیق هستند چون این آنها هستند که در معرض باردار شدن قرار دارند و ممکن است مجبور شوند از یک بچه نگهداری کنند. کیفیت رابطه برای آنها بسیار مهمتر از مردان است چون آنها شریکی می خواهند که با آنها بماند و از فرزندشان نگهداری کند. حتی برایشان مهم است که با کسی باشند که وضعیت مالی قابل قبولی داشته باشد تا بتواند از فرزندشان حمایت بهتری بکند.

5. خانم ها برای ارضای جنسی راهی کمتر مستقیم انتخاب می کنند.

خانم ها و آقایون راه های متفاوتی را برای رسیدن به میل جنسی خود می پیمایند. استر پِرِل روان درمانگر می گوید، "از خیلی از خانم ها می شنوم که میل آنها بیشتر از بین گوشهایشان شروع می شود تا پاهایشان. برای خانم ها حتماً باید یک موضوع و طرح اولیه وجود داشته باشد تا رمان عشقیشان نوشته شود. این اشتیاق است که سوخت تمایل آنها را تشکیل می دهد.

دکتر پِرِل اضافه می کند، "تمایل جنسی خانم ها خیلی بیشتر وابسته به موقعیت، درونی و احساسی است. اما درمقابل مردها نیازی به اینهمه خیالپردازی ندارند چون س ک س برایشان بسیار ساده تر و سرراست تر است."

این به آن معنا نیست که مردها به دنبال صمیمیت، عشق، و رابطه نزدیک نیستند. آنها فقط نقش س ک س را متفاوت تر می بینند. دکتر پِرِل اینطور توضیح می دهد که، "خانم ها می خواهند که اول حرف بزنند، نزدیک بشوند، و بعد س ک س داشته باشند اما برای آقایون س ک س همان رابطه و نزدیکی است. س ک س زبانی است که مردها برای ابراز احساسات خود استفاده می کنند. س ک س زبان صمیمیت مردهاست."

6. ارگاسم و ارضای جنسی در خانم ها با آقایون متفاوت است.

بااینکه محققان دریافته اند که تعیین میزان ارگاسم در خانمها درمقابل آقایون کار دشواری است اما درمورد مدت زمانی که می کشد مردها یا زن ها به ارگاسم برسند اطلاعات دارند. براساس گفته های پروفسور لومان، برای مردها به طور متوسط چها ردقیقه از زمان داخل شدن تا ارضاء طول می کشد اما این مدت برای خانم ها 10 تا 11 دقیقه است، البته اگر به ارگاسم برسند.

این یک تفاوت دیگر بین دو جنسیت است: یعنی چند وقت یکبار در طول س ک س ارگاسم می شوند. درمیان مردان 75% گزارش میدهند که همیشه به ارگاسم می رسند و این میزان برای خانم ها 26 درصد است.

7. تمایل جنسی در خانم ها کمتر از آقایون تحت تاثیر دارو است.

ازآنجاکه تمایل جنسی آقایون درمقایسه با خانم ها مستقیم تر وابسته به بیولوژی است، جای تعجب نیست که کم بودن تمایل جنسی در آنها راحت تر با داروها درمان شود. مردها می توانند برای اکثر مشلات جنسی خود از دارو استفاده کنند و نتیجه بگیرند اما درمورد خانم ها استفاده از دارو برای بالا بردن میل جنسی چندان موثر نیست.

تستوسترون هورمونی است که در مردها و زن ها به میل جنسی مرتبط است. اما این هورمون درمردها با میل جنسی پایین سریعتر از زن ها عمل  می کند. در میل جنسی یک عامل هورمونی وجود دارد  که درموردها بسیار مهمتر از خانم هاست.

یک داروی جنسی به نام Intrinsa در اروپا روی خانم ها خیلی خوب موثر بود اما FDA آن را به خاطر عوارض طولانی مدت احتمالی تایید نکرد. این مسئله پژوهشگران را به این مسئله متوجه کرد که آیا برای درمان پایین بودن میل جنسی در خانم ها باید از دارو استفاده شود یا خیر. پژوهشگران به نتایج یک تحقیق بسیار جامع اشاره می کنند که نشان داد 40 درصد از خانم ها نوعی مشکل جنسی را گزارش داده اند که بیشتر پایین بودن میل جنسی بوده اما فقط 12 درصد از آنها نسبت به وضعیت خود احساس ناراحتی داشتند. باتوجه به کلیه عوامل، پزشکان عقیده دارند که دارو باید آخرین چیزی باشد که برای درمان پایین بودن میل جنسی در خانم ها استفاده شود، نه اولین آن.

 

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

mehrdad mirzaei بازدید : 26 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

امروزه خیلی از خانم های جوان قبل از بچه دار شدن سال های زیادی از قرص های ضدبارداری استفاده می کنند و بیشتر آنها بلافاصله پس از قطع مصرف قرص باردار می شوند اما بعضی ها هم مدت طولانی تری را در انتظار بچه دار شدن می مانند. حتی ممکن است شروع چرخه قاعدگی آنها با تاخیر همراه باشد. خیلی از خانم های جوان نگرانند که این قرص ها توانایی باروری شان را کم کند؛ در حالی که همین قرص ها جلوی خیلی از قاعدگی های دردناک، بیماری های لگنی و بارداری های ناخواسته را می گیرد. تا به حال هیچ نشانه ای از اینکه قرص های ضدبارداری باعث ناباروری شوند، پیدا نشده است...بیشتر خانم هایی که پیش از مصرف قرص قاعدگی منظمی داشته اند چرخه تخمک گذاری شان حداکثر تا 6 ماه پس از قطع قرص برمی گردد. دوره های تخمک گذاری نامنظم هم ممکن است به دلیل نشانگان تخمدانی پلی کیستیک ( PCO) باشد که با مصرف قرص های ضدبارداری منظم می شوند. موارد دیگری مانند وزن، سلامت، استرس و تمرین های ورزشی هم می توانند بر الگوی قاعدگی تاثیرگذار باشند. خانم هایی که مبتلا به نشانگان PCO هستند یک ناهماهنگی هورمونی دارند که باعث پریودهای نامنظم و افزایش وزن می شود. افزایش سطح تستوسترون هم می تواند باعث ایجاد جوش و پرمویی در بدن شود. زنان مبتلا به این عارضه می توانند با پیروی از یک رژیم غذایی کم چرب و انجام تمرین های ورزشی به وزن مطلوب برسد و عوارض نشانگان PCO را کمتر کنند. برای منظم کردن چرخه تخمک گذاری هم دکتر ممکن است استفاده از قرص ها یا آمپول های مختلفی را توصیه کند. یک علت دیگر تمرین های سنگین ورزشی و استرس زیاد است که باعث پایین آمدن وزن زن شده و می تواند باعث اخلال در تخمک گذاری شود.برای حل این مشکل با توصیه پزشک باید برنامه ورزشی را کم کرد و شروع به خوردن غذاهای پرکالری کرد. پس از اینکه زن توانست به یک وزن مناسب برسد پریودش باز می گردد و باردار می شود. وقتی که شاخص توده بدنی (BMI)یک خانم بین 20 تا 25 باشد، امکان باروری هم بیشتر است.اگر بچه می خواهید...مراقبت های پیش از بارداری به اندازه مراقبت های پیش از زایمان مهم هستند. با رعایت نکات زیر می توانید شانس بارداری تان را بالا ببرید:• سیگار نکشید: زمان باردار شدن سیگاری ها نسبت به افراد غیرسیگاری دو برابر طولانی تر و نسبت سقط جنین نیز در آنها بیشتر است.

• فولیک اسید را شروع کنید: اگر قاعدگی های سنگین دارید قرص آهن هم بخورید و در صورتی که اهل مصرف میوه ها و سبزیجات تازه نیستید ویتامین C فراوان مصرف کنید. از خوردن ویتامین A وD زیاد پرهیز کنید چون برای جنین مضر است.• در هوای تازه قدم بزنید و ورزش کنید: محیط های کاری بسته و ترافیک شلوغ شهری مقدار اکسیژن خون را کاهش می دهد و قدرت باروری تان را کم می کند.• استرس تان را مدیریت کنید: فنونی مثل یوگا و مدیتیشن را به کار ببرید. استرس زیاد می تواند بر جریان تخمک گذاری موثر باشد و باردارشدن را سخت تر کند.• سونا نروید: اگر احتمال می دهید باردارید این توصیه را جدی بگیرید. محققان می گویند دمای بالا ضمن اینکه بارداری را با مشکل مواجه می کند، می تواند باعث سقط جنین شود.• روابط زناشویی تان را بیشتر کنید: خیلی از زوج هایی که از جداول زمانی استفاده می کنند شانس بچه دار شدنشان کم می شود. بهترین روش برای بچه دار شدن این است که از پایان یک قاعدگی تا شروع قاعدگی بعدی 3 بار در هفته رابطه زناشویی داشته باشید.• بدن شوهرتان باید خنک باشد: اگر همسر شما توی وان داغ نشسته باشد، مسافتی طولانی را بدون توقف رانندگی کرده باشد یا لباس زیر تنگ پوشیده باشد نمی تواند به خوبی اسپرم تولید کند.• سعی کنید وزن تان را در اندازه مناسبی نگه دارید: رژیم گرفتن های غیراصولی برای سلامت خطرناکند مخصوصا اگر بخواهید باردار شوید.• وحشت نکنید: نود درصد زوج های بارور تا یک سال پس از اینکه اقدام به بچه دار شدن کردند باردار می شوند. اگر احتمال می دهید که مشکل باروری دارید (مثل پریودهای نامنظم، بیماری های لگنی و عفونت های ناشی از جراحی یا عفونت های دیگر) به پزشک خود مراجعه کنید.

 

 

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

mehrdad mirzaei بازدید : 23 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

بسیاری از چیزها هستند که میتوانند اسپرم را بی اثر کنند از حدود 10 زوج یک زوج مبتلا به ناباروریست که تخمین زده شده حدود 30 درصد این مشکلات مربوط به مردان است.اگر چه مردان میلیونها اسپرم در روز تولید میکنند (در مقایسه با 300-400 عدد تخمکی که زنان در طول عمر خود آزاد میکنند) اما عوامل بیرونی (مانند دما) می تواند سلامت این اسپرمها را تحت تاثیر بگذارد ، و از آنجایی که حدود 75 روز تا به طول میکشد تا اسپرم رشد کند ، آسیب رسیدن به آنان میتواند به قدرت ناباروری شماتاثیر گذارد .

به گزارش سلامت نیوز ، در اینجا 10عامل شگفت آور که ممکن است بر روی اسپرم انسان تاثیر گذار باشد را بررسی میکنیم :هوای گرمای بیضه بشر نمی تواند عملکرد درستی داشته باشد مگر اینکه سردتر از بقیه بدن باشد. خوشبختانه ، آناتومی بدن مردان طوری طراحی شده است با ایجاد فاصله بین بیضه ها درجه حرارت آن را تنظیم میکند .دکتر لانزر متخصص باروری در لس آنجلس میگوید اگر درجه حرارت بیضه ها به 98 درجه برسد ، تولید اسپرم متوقف شده و قطع تولید اسپرم میتواند برای ماهها تاثیر منفی داشته باشد .پل شین ، دکتر ارولوژیست در واشنگتن ، دی سی می در جواب به این سوال که اگر بیضه ها در معرض گرما قرار بگیرد چه اتفاقی می افتد ؟ در قابلیت باروری مرد خلل وارد میشود ؟میگوید : تعداد کلی اسپرم را پایین تر ، و همچنین تحرک آن کمتر شده و باعث بروز مشکلاتی در بدن مردان میشود .

وان داغبر اساس مطالعه منتشر شده در سال 2007 ، حتی 30 دقیقه در وان یا جکوزی گرم بودن می تواند به طور موقت تولید اسپرم را کاهش دهد،"حرارت مرطوب" برای بیضه ها خوب نیست و وان گرم متواند از بارداری جلوگیری کند.این مطالعه همچنین نشان داده که اثرات منفی حرارت مرطوب در اسپرم ممکن است برگشت پذیر باشد.

تبتب بالا می تواند همان اثر حرارت مرطوب بر روی اسپرم یک مرد را داشته باشد ، با اثرات مشابه و پایدارتر و بسته به زمان در فرایند تولید اسپرم ، غلظت اسپرم ها می توانند تا 35 ٪ زیر تب کاهش یابند .

لپ تاپآیا ممکن است یک کامپیوتر لپ تاپ واقعا توانایی انسان برای زاد ولد را تحت تاثیر قرار دهد ؟ به گفته محققان در دانشگاه ایالتی نیویورک در استونی بروک ، ارتباط مستقیمی بین استفاده از لپ تاپ ها و افزایش دمای کیسه بیضه ، تا 35 درجه در موقعیت های خاصی وجود دارد!شلوارهای تنگپوشیدن شورت تنگ حتی هنگام دوچرخه سواری برای مدت زمان طولانی تولید اسپرم را کاهش میدهد .

گوشیهای تلفن همراهدکتر دانرز توصیه میکند گوشی همراه خود را در جیب شلوار نزدیک اندام تناسلی خود قرار ندهید چرا که امواج آن ممکن است به باروری شما مشکل جدی وارد آورد .مطالعات سال 2008 نشان داده که مردان با بالاترین استفاده از تلفن همراه (با بیش از چهار ساعت در هر روز) تا به حال تعداد قابل توجهی اسپرم پایین تر از حد معمول تولید کرده اند .

پیشگیری و درمان چاقیدانیل پارتر پزشک مرکز باروری در کالیفرنیا و از متخصصین زایمان میگوید :مردان چاق دچار عارضه ی کاهش عملکرد بیضه ها میشوند و تعداد اسپرم آنها به طرز قابل توجهی پائین تر از افراد دیگر است.کاهش تعداد اسپرم ،اختلال عملکرد جنسی و ناباروری از دیگر عارضه های چاقیست .

اعتیاددکتر پاتر میگوید "توتون و تنباکو ، الکل و ماری جوانا می تواند عملکرد جنسی را مختل می کند" این پزشک توصیه میکند که بیماران از مصرف این مواد به شدت اجتناب کنند .مصرف الکل تاثیر بدی بر مایع منی و کیفیت تولید آن میگذارد ، و سیگار کشیدن تحرک اسپرم را مختل میکند .

مشکل بیشتر برای اسپرمبه گفته دکتر هری پاتر ، برخی شرایط فیزیولوژیکی که می تواند اسپرم ها را مختل کند عبارتند از :

انسداد: انسداد مانع از ورود اسپرم به مایع منی می شود و ممکن است برای عمل جراحی و برداشتن مجرای ناقل منی برای عقیم کردن بوجود آمده باشد.

اختلالات ژنتیکی: اختلالات کروموزوم می تواند باعث کاهش شدت و یا تولیدنکردن اسپرم باشد .

دیگر عوامل زیان آور: آنتی بادی ضد اسپرم ، عدم تعادل هورمونی ، سرطان بیضه ، عدم نزول بیضه ، و مشکلات جنسی نیز می تواند بر اسپرم تاثیر می گذارد.

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

 

mehrdad mirzaei بازدید : 195 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

زنها بسته به محل تحریک دو نوع ارگاسم دارند:

نوع اول ارگاسم بوسیله تحریک کلیتوریس است که شایع میباشد.در این روش کلیتوریس باید با لمس تحریک شود.
نوع دوم ارگاسم از طریق واژن میباشد.این نوع ارگاسم از طریق فشار ( معمولا"فشار نوک آلت مرد ) روی نقطه جی ایجاد میگردد.نقطه جی در دیواره قدامی واژن در فاصله حدود 2 اینچی از مدخل آن قرار دارد.
در احساس این دو نوع ارگاسم تفاوت زیادی وجود داردکه شایدبه علت تفاوت عصب گیری کلیتوریس با نقطه جی باشد

چند نکته مهم :

 سعی کنید قبل از لمس و تحریک چو چوله به معاشقه بپردازید و لمس چو چوله را به آخر واگذارید

برای به ارگاسم رساندن همسرتان میتوانید همزمان با تحریک کلیتوریس به مالش سینه ها هم بپردازید

برای مالش کلیتوریس از ژل لوبریکانت استفاده کنید. کلیتوریس از آلت شما بسیار حساستر است. بنابراین هرگز انگشت خود را بصورت خشک و خشن روی آن نکشید. کلیتوریس را به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک میتوانید کلیتوریس را با لبهای واژن گرفته و با آن تحریک کنید.

چوچوله یا کلیتوریس ( Clitoris )
گاهی پیدا کردن چوچوله برای خود زن یا فردی که در حال امیزش با اوست مشکل است زیرا گاه کاملا در جوف لبهای بزرگ فَرج پوشیده شده و به اصطلاح در زیر سقف ان مخفی است ( البته در هر حال نوک ان تا حدی بیرون است ) . چوچوله در جریان تحریکات جنسی بزرگ می شود و بافت آن از همان بافت عمامه چول مردان است. ضمنا فقط 4% از کل جسم چوچوله در خارج از بدن زن قرار دارد بنابراین نسبت به آلت مرد کوچکتر می نماید و دارای لوله مدور هم نیست و فقط به در آمیزش لذت جنسی را بیشتر می کند و در هنگام تحریک زن پر از خون می شود و حالت سفتی به خود می گیرد.ضمنا هیچ عضو جنسی در مردان به حساسیت چوچوله وجود ندارد. چوچوله توسط کلاهکی ( Clitoris hood ) پوشیده می شود.
 

 

 

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

 

mehrdad mirzaei بازدید : 84 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

نقطه جی ( G-Spot )

جی اسپات توی مهبل ( تقریبا دو سوم راه ) واقع شده. برای یک زن یا دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلیش تحریک جی اسپات را انجام دهد. تحریک این مرکز به ارگاسم ( اوج لذت جنسی ) در اکثر زنان منجر میشود. طوری که در بعضی زنان مایعی از آن ترشح میشود. در باره این مایع نظرات متفاوتی بیان میشود.بعضی ها میگویند که همان ادرار است و بعضی آن را شبیه مایعی میدانند که از پروستات مردان تولید میشود .
 
نقطه جی در واژن در دیواره قدامی ( دیواره جلویی ) واژن و در عمق تقریبی دو سوم آن قرار گرفته است. بافت این نقطه در موقع لمس حالتی نرم و اسفنجی و در عین حال کمی چروک خورده تر ( مانند آدامس جویده ) از باقی دیواره دارد.


یافتن این نقطه:

اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره ( که این کار را به دلیل موقعیتی ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن میتواند انجام دهد ) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا ( Come Here Gesture ) میتوان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافیست.
لازم به ذکر است که همه خانمها دارای این نقطه نمی باشند. اما خانمهایی که دارای این نقطه هستند لذت بسیار زیادی را با تحریک این نقطه میتوانند تجربه نمایید که بسیار متفاوت از باقی دیواره واژن خواهد بود. ممکن است در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت این نقطه را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن ( Pubic Area ) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.
برای تحریک این نقطه توسط آلت تناسلی مرد از حالت های نزدیکی مناسب میتوان حالتی را نام برد که در آن زن بر روی کمر خوابیده و آلت مرد در حالت نشسته وارد واژن زن میشود، باسن زن کمی از روی زمین بلند شده تا دخول بهتر انجام شود. یا اینکه دخول در واژن از پشت زن صروت گیرد. این حالات منجر به تحریک نقطه جی با استفاده آلت مرد در حین نزدیکی خواهد بود.

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 5,885