زنها بسته به محل تحریک دو نوع ارگاسم دارند:

نوع اول ارگاسم بوسیله تحریک کلیتوریس است که شایع میباشد.در این روش کلیتوریس باید با لمس تحریک شود.
نوع دوم ارگاسم از طریق واژن میباشد.این نوع ارگاسم از طریق فشار ( معمولا"فشار نوک آلت مرد ) روی نقطه جی ایجاد میگردد.نقطه جی در دیواره قدامی واژن در فاصله حدود 2 اینچی از مدخل آن قرار دارد.
در احساس این دو نوع ارگاسم تفاوت زیادی وجود داردکه شایدبه علت تفاوت عصب گیری کلیتوریس با نقطه جی باشد

چند نکته مهم :

 سعی کنید قبل از لمس و تحریک چو چوله به معاشقه بپردازید و لمس چو چوله را به آخر واگذارید

برای به ارگاسم رساندن همسرتان میتوانید همزمان با تحریک کلیتوریس به مالش سینه ها هم بپردازید

برای مالش کلیتوریس از ژل لوبریکانت استفاده کنید. کلیتوریس از آلت شما بسیار حساستر است. بنابراین هرگز انگشت خود را بصورت خشک و خشن روی آن نکشید. کلیتوریس را به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک میتوانید کلیتوریس را با لبهای واژن گرفته و با آن تحریک کنید.

چوچوله یا کلیتوریس ( Clitoris )
گاهی پیدا کردن چوچوله برای خود زن یا فردی که در حال امیزش با اوست مشکل است زیرا گاه کاملا در جوف لبهای بزرگ فَرج پوشیده شده و به اصطلاح در زیر سقف ان مخفی است ( البته در هر حال نوک ان تا حدی بیرون است ) . چوچوله در جریان تحریکات جنسی بزرگ می شود و بافت آن از همان بافت عمامه چول مردان است. ضمنا فقط 4% از کل جسم چوچوله در خارج از بدن زن قرار دارد بنابراین نسبت به آلت مرد کوچکتر می نماید و دارای لوله مدور هم نیست و فقط به در آمیزش لذت جنسی را بیشتر می کند و در هنگام تحریک زن پر از خون می شود و حالت سفتی به خود می گیرد.ضمنا هیچ عضو جنسی در مردان به حساسیت چوچوله وجود ندارد. چوچوله توسط کلاهکی ( Clitoris hood ) پوشیده می شود.
 

 

 

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com